Direktlänk till inlägg 2 mars 2015

Bil!!!!!!!!!!!!!!!

Av Cirkus Loppis - 2 mars 2015 19:29

Idag har vi köpt bil!!!!!!

Så mycket enklare att ta sig till div utomhus loppisar när manslipper att släpa allt på dricka kärra...


Har hittat en helt underbart sliten Volvo 850 som kommer att passa våra behov utmärkt! ( Jag är lite kär i röda volvo kombis efter att pappa haft fler under min uppväxt...)


Vi tar gärna emot tips på marknader där det är okay att sälja nya saker.

Vi har inte så mycket "gammalt" att sälja och det kommer vi sälja i Alingsås men annars kommer vi mog vara i Slottskogen ganska mycket det vore dock roligt att få chansen att se lite mer av sverige!

Samtidigt vore det väldigt tacksamt att få veta om det är särskilda events på G! Under Vest Pride blir det mycket regnbågsfärgat i Slottskogen och helgen innan midsommar kommer jag att tillverka midsommarkransar med fleras hållbarhet. Mina midsommarkransar har varit föremål för tidningsatilkar ett par gånger, dock med levande blommor... tar emot beställningar men då får var och en leverera blommor!!!!!!


Lämna gärna tips på markander gärna med datum och en eventuell länk!


Ju fler loppisar vi åker på desto fler bilder kommer!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cirkus Loppis - 28 februari 2015 21:35

Tjoho!!!!!!!   Efter att ha funderat många turer fram och tillbaka så blev det en blogg som blir det forum där jag talar om var vi för tillfället befinner oss och säljer våra varor på div loppisar.   Oftast säljer vi nya skaker, jag säljer fö...

Presentation

Hej!

här kommer vi (två helt anonyma personer) att uppdatera vart vi säljer på Loppis... oftast runt GBG men kommer det bra förslag rån er läsare så överväger vi dem!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards